مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-04حوادث

کشف 5600 عدد قرص قاچاق در نهبندان


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی درجریان اخباری با عناوین دستگیری سارق لپ تاپ در قاین، کشف 5 هزار و 600 عدد قرص و دو هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان و کشف هزار و 700 کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق در سرایـان قرار می گیریم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین دستگیری سارق لپ تاپ در قاین، کشف 5 هزار و 600 عدد قرص و دو هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان و کشف هزار و 700 کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق در سرایـان قرار می گیریم.

دستگیری سارق لپ تاپ در قاین   سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: در پی اعلام وقوع سرقت از یک مدرسه در این شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

   وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاین سارق با بررسی های فنی پلیسی  سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: متهم دستگیر شده در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد ولی با روبرو شدن با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت اعتراف کرد.

  سرهنگ زال بیکی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5600 عدد قرص قاچاق در نهبندان

کشف 5600 عدد قرص قاچاق در نهبندان