مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17فرهنگي

رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ در شیراز


طی مراسمی از تمبر و نشان بین المللی فرهنگی و هنری حافظ در جوار آرامگاه این شخصیت برجسته ادبی در شیراز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ امروز، 25 مهرماه با حضور متولیان اداره فرهنگ و ارشاد و همچنین اداره پست استان فارس در جوار آرامگاه خواجه اهل راز در شیراز برگزار شد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل ارشاد فارس در این مراسم گفت: نگاره خواجه حافظ شیرازی که سال های پیش توسط استاد ابوالحسن صدیقی خلق شده بود اما فرصت پرداختن شایسته به آن دست نداده بود، در قالب تمبر یادروز حافظ و با همکاری اداره کل پست استان فارس چاپ و منتشر شد.

مدیرکل پست استان فارس نیز با بیان اینکه رونمایی از تمبر بزرگداشت روز حافظ در تیراژ 5600 قطعه انجام شده است، افزود : قرار بود این تمبر در سفر ریاست جمهوری و با حضور ایشان رونمایی شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما خوشحالیم که این کار بالاخره انجام شد.

مهدی آزادی از تمبر به عنوان کوچکترین سفیر جوامع یاد کرد و گفت : تمبر می تواند بزرگترین دستاوردهای فرهنگی را بدون هیچ مرز و مانعی منتشر کند و در این زمینه، استان فارس همیشه پیش قراول بوده است.

وی همچنین چاپ و انتشار تمبر در حوزه ایثار و شهادت را یکی دیگر از کارهای فرهنگی اداره پست عنوان کرد و گفت: طراحی و انتشار تمبر شناسنامه شهدا ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ در شیراز

رونمایی از تمبر و نشان جهانی حافظ در شیراز