مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:252023-10-22سياسي

ضرورت حفاظت از درختان کهنسال شهر اهواز/ جلوگیری از سوءاستفاده از هرس درختان


رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تلاش برای جلوگیری از قطع درختان، گفت: باید به درختان کهنسال در شهر اهواز نگاه ویژه ای شود و اقدامات نمادین و سمبلیک برای معرفی این درختان، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به تلاش برای جلوگیری از قطع درختان، گفت: باید به درختان کهنسال در شهر اهواز نگاه ویژه ای شود و اقدامات نمادین و سمبلیک برای معرفی این درختان، حفظ و نگهداری از آن ها صورت گیرد.

محمدمهدی مطیعی در چهل و هشتمین جلسه کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر اهواز که امروز، 30 مهر برگزار شد، اظهار کرد: هرس درختان واقع در فضای سبز شهری اهواز در چند سال اخیر به دلیل فرافکنی بعضی مجموعه ها به صورت غیرعلمی و گمراه کننده همراه شد و چهره شهر را در حالی که وارد فصل سرد و رشد کم درخت می شویم، نازیبا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دو سال اخیر مقرر شده است اگر قرار بر انجام هرس باشد، حتماً در قالب هرس فرم و شکل دهی مناسب با رعایت منظره انجام شود و این دیدگاه در هشت منطقه شهرداری اهواز وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بر اساس مصوبات کمیسیون محیط زیست و فضای سبز شهری شورای اسلامی شهر اهواز، اگر قرار بر انجام هرس باشد، این عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفاظت از درختان کهنسال شهر اهواز/ جلوگیری از سوءاستفاده از هرس درختان

ضرورت حفاظت از درختان کهنسال شهر اهواز/ جلوگیری از سوءاستفاده از هرس درختان