مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-11ورزشي

تقدیم 2 مدال طلای کشتی آزاد سنگین وزن جهان و آسیا به آستان قدس رضوی


قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان از اهدای دو مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جهان و بازی های آسیایی هانگژو چین را به موزه آستان قدس رضوی خبر داد.

-  امیرحسین زارع با کسب دو نشان طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد جهان و رقابت های آسیایی هانگژو چین پس از بازگشت به زادگاهش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: در رقابت های سنگین وزن جهان گشتی گیران سرشناس و توانمند حضور دارند و سطح رقابت های جهانی و آسیایی بسیار بالابود.

 وی با قدردانی و تشکر صمیمانه از استقبال پرشور ورزش دوستان، پیشکسوتان و مردم این شهرستان، افزود: خدا را شکر می کنم که مردم شهرم واقعاً قدرشناس هستند و به خاطر استقبال پرشور که به یادماندنی و خاطره انگیز بود، از تک تک آنها قدرشناسی می کنم.

 عضو تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می بندم تا در مسابقات مهمی همانند المپیک پاریس بهترین نتیجه را کسب کنم و با خوش رنگ ترین مدال همیشه شادی و خوشحالی را برای مردم به ارمغان بیاورم تا بخشی از محبت های پرمهرشان را پاسخ دهم.

 زارع با اشاره به اینکه کادر فنی و مربیان تیم ملی زحمات زیادی برای همه ملی پوشان کشیدند و ماه ها از خانواده به دور بودند تا ما در آمادگی کامل به رقابت ها اعزام شویم، گفت: از همه زحمات همه کادر فنی برای تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 2 مدال طلای کشتی آزاد سنگین وزن جهان و آسیا به آستان قدس رضوی

تقدیم 2 مدال طلای کشتی آزاد سنگین وزن جهان و آسیا به آستان قدس رضوی