مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-06سياسي

آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته تر می شود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته تر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سال های آتی در ایام میلاد پیامبر (ص) جشن فعالان موفق قرآنی را در همه جای کشور برگزار کنیم، در استان قزوین نیز در شهر الوند یکی از باشکوه ترین، منظم ترین و ارزشمندترین تجلیل ها از فعالان قرآنی برگزار شد که بسیار قابل ستایش است.

وی ادامه داد: از همه فعالان فرهنگی، امام جمعه محترم شهر الوند، فرماندار الوند و مسئولان این شهر به دلیل برگزاری چنین مراسم و انجام چنین اقدام شایسته ای صمیمانه سپاسگزاریم و برای این عزیزان عزت و سربلندی را خواستاریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در ایام سالگرد حمله نظامی آمریکایی ها به افغانستان هستیم که در سال 1380 اتفاق افتاد، اگر آمریکایی ها عاقل باشند که البته بویی از عقل نبرده اند، باید همین شکست مفتضحانه را مایه عبرت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: این همه سرمایه ای که آمریکایی ها در افغانستان سوزاندند، این همه نیرویی را که از مردم مظلوم افغانستان کشتند، این همه افراد خود را تلف کردند، خوب است درس عبرتی برای آنان باشد و این شیطنت، تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته تر می شود

آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته تر می شود