مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-26بين الملل

عامل صدای مهیب خرم آباد چه ود؟


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی لرستان گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از نهادهای ذیصلاح امنیتی، انتظامی و نظامی وقوع هرگونه انفجار در خرم آباد صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احسان یاوری بامداد سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع هرگونه انفجار در خرم آباد صحت ندارد و تاکنون هیچگونه موردی در این خصوص گزارش نشده است.

وی گفت: مردم به شایعه توجه نکنند و هرگونه اخبار را از مراجع معتبر کسب کنند.

صدای شنیده شده در خرم آباد در حال بررسی است/ مردم نگران نباشند در همین حال، مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه موضوع شنیده شدن صدایی شبیه به صدای انفجار در خرم آباد در حال بررسی است، گفت: جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری لرستان، مهدی پازوکی بامداد سه شنبه، با بیان اینکه مقارن ساعت 22 دوشنبه مورخ سوم مهرماه 1402، صدای شبیه به انفجار در برخی مناطق شهر خرم آباد شنیده شد که بر اساس رصدی که از سوی دستگاه های امدادی و عملیاتی انجام شد، تاکنون گزارشی در مورد خسارت در مناطق مختلف شهر خرم آباد گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه موضوعی که باعث نگرانی مردم خرم آباد و شهروندان عزیز باشد وجود ندارد، افزود: موضوع از سوی دستگاه های امدادی و دستگاه های عضو مدیریت بحران استان در حال بررسی است و به محض اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل صدای مهیب خرم آباد چه ود؟

عامل صدای مهیب خرم آباد چه ود؟