مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-03اقتصادي

صدور 5400 گواهی عدم سوء پیشینه در اردبیل


معاون دادستان اردبیل در امور اجرای احکام کیفری گفت: در سه ماه تابستان پنج هزار و 416 گواهی عدم سوء پیشینه در اردبیل صادر شده که بیشتر از استاندارد کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دادگستری اردبیل، امین رنجبر با اشاره به دستاوردهای ویژه اردبیل در صدور گواهی های عدم سوءپیشینه اظهار کرد: کاهش مدت زمان پاسخگویی به متقاضیان در صدور گواهی عدم سو پیشینه کیفری در سه ماهه اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مشهود است.

وی تصریح کرد: دستاورد ماه های اخیر دادسرای اردبیل در این زمینه و مدت زمان صدور گواهی های عدم سو پیشینه فراتر از استاندارد کشوری است به طوری که در سه ماهه تیر، مرداد و شهریور سال جاری تعداد پنج هزار و 416 مورد گواهی عدم سو پیشینه در دادسرای اردبیل صادر شده که آمار سایر حوزه های قضایی شهرستان ها و بخش ها علاوه بر رقم اعلامی است.

معاون دادستان اردبیل کاهش مدت زمان پاسخگویی در دادسرای اردبیل از 70 ساعت سال گذشته، به 10 ساعت در سه ماه اخیر از زمان انتصاب دادستان جدید با وجود افزایش درخواست ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل را یادآور شد و گفت: تمامی این اقدامات در کاهش اطاله دادرسی دستاورد ارزشمندی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5400 گواهی عدم سوء پیشینه در اردبیل

صدور 5400 گواهی عدم سوء پیشینه در اردبیل