مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-15پزشكي

تضمین سلامت مواد غذایی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اکنون نزدیک به 900 واحد صنایع غذایی مجوزدار از معاونت غذا و دارو در استان اصفهان وجود دارد که هیچ استانی این ظرفیت را ندارد، - ایسنا/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اکنون نزدیک به 900 واحد صنایع غذایی مجوزدار از معاونت غذا و دارو در استان اصفهان وجود دارد که هیچ استانی این ظرفیت را ندارد، از این رو وظیفه داریم از این ظرفیت ها حمایت کنیم.

محمود اعتباری، امروز (یکشنبه، 23 مهرماه) در نشست خبری به مناسبت روز جهانی غذا با بیان اینکه اهمیت غذا و تأمین سلامت مواد غذایی یکی از چالش های پیش رو است، اظهار کرد: تأمین غذا در جهان با وضعیت اقتصادی کشورها هم تأمین و هم سلامت مواد غذایی تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ایران کارگروه سلامت و امنیت غذا وجود دارد، افزود: ارگان های مختلف در تأمین مواد غذایی نقش دارند و با نظارت کامل معاونت غذا و دارو بر روی تمام مراحل تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی از مزرعه تا سفره، غذای سالم به دست مصرف کننده می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: تضمین سلامت مواد غذایی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین سلامت مواد غذایی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است

تضمین سلامت مواد غذایی بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی است