مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-12سياسي

افتتاح پروژه آبرسانی روستای ورند ساری با بهره مندی 300 نفر از آب سالم و پایدار


پروژه آبرسانی به روستای ورند از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری افتتاح شد و 300 نفر از مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

- ایسنا/مازندران پروژه آبرسانی به روستای ورند از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری افتتاح شد و 300 نفر از مردم این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم ابتدا علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس ضمن قدردانی از همت کارکنان شرکت در اجرای جهادی پروژه آبرسانی به روستای ورند اظهار کرد: جای قدردانی است که بسیاری از پروژه های آبرسانی در استان و این شهرستان طی مدت کوتاهی به ثمر می نشیند و مردم بسیاری از خدمات نظام بهره مند می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد تا 22 بهمن امسال پروژه های آبرسانی متعددی با حمایت نماینده ها در اخذ و پیگیری اعتبارات به مرحله بهره برداری برسد.

در ادامه بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آبفای مازندران ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت در اجرای این پروژه آبرسانی اظهار کرد: خوشحالیم که نگاه بلند نظام در سایه صبوری مردم، امروز به بار نشست و اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه آبرسانی روستای ورند ساری با بهره مندی 300 نفر از آب سالم و پایدار

افتتاح پروژه آبرسانی روستای ورند ساری با بهره مندی 300 نفر از آب سالم و پایدار