مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-22سياسي

رضایی: اقدام رسانه بی بی سی در تعلیق شش خبرنگار، آزادی بیان را زیر سوال برد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با رد ادعای آزادی بیان از جانب رسانه های غربی، گفت: اقدام رسانه سلطنتی بی بی سی ثابت می کند که شعارهایی همچون آزادی و آزادی بیان در غرب یک ادعا و گزافه گویی بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، براساس گزارش برخی از رسانه ها، رسانه سلطنتی انگلیس BBC فعالیت های شش خبرنگار خود را به خاطر انتشار پست هایی در حمایت از فلسطین و در مخالفت با رژیم صهیونیستی از کار تعلیق کرد.

*گزارش شرق از تعلیق خبرنگاران بی بی سی: گزارش شرق در همین راستا، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، گفت: اقدام اخیری که رسانه بی بی سی با خبرنگاران خود انجام داده، ماهیت واقعی انگلیس، رسانه های آن و فضای حاکم بر فعالیت های رسانه ای در انگلیس را نشان می دهد.

وی افزود: این اقدام رسانه سلطنتی بی بی سی ثابت می کند که شعارهایی همچون آزادی و آزادی بیان در غرب یک ادعا و گزافه گویی بیش نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رسانه های غربی رفتارهای دوگانه زیادی دارند، اظهار کرد: رسانه های غربی علی الخصوص بی بی سی هر زمان که به نفع امنیت بریتانیا و به نفع خودشان باشد، حرف از آزادی بیان می زنند؛ اما هر زمان که برخلاف منافعشان باشد، شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: اقدام رسانه بی بی سی در تعلیق شش خبرنگار، آزادی بیان را زیر سوال برد

رضایی: اقدام رسانه بی بی سی در تعلیق شش خبرنگار، آزادی بیان را زیر سوال برد