مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-27حوادث

کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در گیلان/ روند روبه رشد مصرف مواد در بانوان


رییس پلیس مواد مخدر استان از کشف سه تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان خبر داد و گفت: متاسفانه مصرف دخانیات و مواد مخدر در بانوان افزایش داشته و این نگران کننده است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس مواد مخدر استان از کشف سه تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در گیلان خبر داد و گفت: متاسفانه مصرف دخانیات و مواد مخدر در بانوان افزایش داشته و این نگران کننده است.

سرهنگ علی احمدپور امروز، پنجم مهرماه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات موثر پلیس در راستای کشف و پیشگیری مواد مخدر، اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال سه تن و 200 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که در حوزه کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 35 درصدی را شاهد هستیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 9500 معتاد متجاهر در استان دستگیر شدند که 1000 نفر آنها به مراکز نگهداری ماده 16 منتقل شدند و 500 نفر از آنان تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اجرای 10 طرح مبارزه با معتادین متجاهر در استان گفت: در سال جدید 1765 طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر شامل برخورد با قاچاقچیان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و خرده فروشان اجرایی شده که در این راستا 3400 خرده فروش دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند که در دستگیری خرده فروشان 65 درصد رشد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در گیلان/ روند روبه رشد مصرف مواد در بانوان

کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در گیلان/ روند روبه رشد مصرف مواد در بانوان