مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-15دانش

ثبت نام در جایزه ملی فناوری «نکست» تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد جایزه ملی فناوری های آینده؛ نکست (Next) چهارم دی ماه سال جاری به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، - ثبت نام در اولین دوره جایزه ملی فناوری آینده نکست تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد جایزه ملی فناوری های آینده؛ نکست (Next) چهارم دی ماه سال جاری به همت مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

مهلت ثبت نام در این طرح به دلیل درخواست متقاضیان، از پایان شهریور 1402 به مدت یک ماه تمدید و تنها یک هفته تا پایان ثبت نام در این جایزه ملی زمان باقی است.

این رویداد ملی، سه محور هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت نسل 4 ، اتصال پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک و زیست فناوری و زیست مهندسی را پوشش می دهد و بر چهار حوزه مهم نوآوری، کارآفرینی، سرآمدی و توسعه تاکید دارد.

شرکت هایی که حداقل سه محصول با سطح آمادگی فناوری حداقل TRL-7 در سبد محصولات خود دارند، فروش رسمی حداقل پنج میلیارد تومان در سال منتهی به فراخوان ثبت می کنند و یا دارای ساختار سازمانی مدون و حداقل 5 نیرو در بخش تحقیق و توسعه دارند، می توانند در این رویداد شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در جایزه ملی فناوری «نکست» تمدید شد

ثبت نام در جایزه ملی فناوری «نکست» تمدید شد