مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-27حوادث

کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف طبس و توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان قرار می گیریم.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف طبس و توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان قرار می گیریم.

کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند   سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: اخباری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از منازل مسکونی در این شهرستان  دریافت کردند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران  کلانتری 13 شهرستان بیرجند پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مسکونی، 5  دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستگاه های مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند

کشف 5 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بیرجند