مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-23سياسي

وجود عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در استان خراسان عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های مختلف داریم، گفت: یکی از عقب ماندگی ها در فضای آموزشی است که با همت خیرین و دولت خدمتگزار و مردمی در حال رفع آن هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ما در استان خراسان عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های مختلف داریم، گفت: یکی از عقب ماندگی ها در فضای آموزشی است که با همت خیرین و دولت خدمتگزار و مردمی در حال رفع آن هستیم.

یعقوبعلی نظری امروز 1 مهرماه، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در هنرستان فاطمه الزهرا(س) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فضای کشور ما به عطر حماسه دفاع مقدس و شهدایی که در آن زمان جان خود را فدای خدای متعال کردند، معطر است.

امسال نیز با عنایت خداوند متعال و در این استان تحت الطاف خاص امام رئوف(ع) بار دیگر توفیق فراهم شد تا سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

وی خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: در این هفته حتما جلسه شورای آموزش و پرورش را در اداره کل برگزار کنید تا در شروع سال تحصیلی اگر نکاتی وجود دارد که استان باید تصمیم گیری کند، انجام شود.

نظری با بیان اینکه فضای آموزشی به صورت ویژه از دغدغه های جدی ما است، عنوان کرد: ما در استان خراسان عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی

وجود عقب ماندگی های زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی