مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:472023-10-18بين الملل

بیانیه محکومیت حملات اخیر اسراییل به بیمارستان غزه قرائت شد


مردم استان کرمانشاه در تجمع خودجوش، در پی محکومیت بمباران بیمارستان غزه با قرائت بیانیه ای این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کادر درمان، دانشگاهیان و مردم فهیم استان کرمانشاه امروز در پی محکومیت بمباران بیمارستان غزه که سبب شهادت صدها زن و مرد بی گناه شده، در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی گرد هم جمع و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، به گوش جهانیان رساندند.

*کرمانشاهی ها یک صدا محو اسراییل را فریاد زدند در انتهای این تجمع بیانیه ای در محکومیت اقدام جنایتکارانه اسراییل نسبت به مردم غزه قرائت شد.

مشروح این بیانیه بدین شرح است:   بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ ﴿الصف 4﴾  همانا خداوند دوست می دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می کنند و همچون بنایی ساخته شده از سرب ، استوار هستند.

  سلام و درود به پیشگاه آن وجود مطلق، آنکه نور آسمان و زمین است.

سلام و درود به پیشگاه مقدس منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج)، عدالت گستر و برکنارکننده ظلم و ضلالت و برقرارکننده قسط و عدالت؛ صحنه های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه محکومیت حملات اخیر اسراییل به بیمارستان غزه قرائت شد

بیانیه محکومیت حملات اخیر اسراییل به بیمارستان غزه قرائت شد