مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-15سياسي

انتشار فراخوان پروژه های تحقیق و توسعه مشمول اعتبار مالیاتی در آبان


رییس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: طبق ماده 10 قانون جهش تولید دانش بنیان، در مواردی که بخش خصوصی می تواند فعالیت کند، - رییس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: طبق ماده 10 قانون جهش تولید دانش بنیان، در مواردی که بخش خصوصی می تواند فعالیت کند، بخش دولتی از حضور در آن حوزه منع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد آشنایی با قوانین جدید دانش بنیان، حمایت های مالیاتی و تسهیلات صندوق نوآوری با حضور نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، اعضای هیات رییسه و رییس مرکز نوآوری اتاق تهران و جمعی از فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری برگزار شد.

در این نشست سحر بنکدارپور، رییس مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران با اشاره به رویدادهایی که توسط این مرکز و در راستای خدمات رسانی به فعالان حوزه فناوری و نوآوری برگزار شده است، از تداوم این دست همایش ها و نشست ها سخن گفت.

وی اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم فضای استارت آپی و دانش بنیان به تعدیل و تطبیق مقررات با شرایط روز، حذف مقررات زائد و رگولاتوری پویا، این نشست محملی برای بررسی چالش های شرکت های دانش بنیان با مقررات موجود و آگاهی بیشتر آنها از ظرفیت های کنونی قوانین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان پروژه های تحقیق و توسعه مشمول اعتبار مالیاتی در آبان

انتشار فراخوان پروژه های تحقیق و توسعه مشمول اعتبار مالیاتی در آبان