مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-08اقتصادي

قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی چگونه تعیین می شود؟


نایب رییس بنیاد ملی گندمکاران ضمن اشاره به تعیین قیمت تضمینی محصولات اساسی بر اساس 4 مولفه تاکنون توضیح داد: به تازگی مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کرد که تعیین قیمت این محصولات تنها بر اساس نرخ ارز مرکز مبادله طلا و ارز محاسبه خواهد شد که به طور .

- نایب رییس بنیاد ملی گندمکاران ضمن اشاره به تعیین قیمت تضمینی محصولات اساسی بر اساس 4 مولفه تاکنون توضیح داد: به تازگی مجلس در لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کرد که تعیین قیمت این محصولات تنها بر اساس نرخ ارز مرکز مبادله طلا و ارز محاسبه خواهد شد که به طور قطع مستلزم تدوین آیین نامه های اجرایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز گذشته بند (ب) ماده 33 لایحه برنامه هفتم توسعه را تصویب کردند که بر اساس آن حمایت از کشاورزان متناسب با میزان رعایت برنامه تولید بهینه (الگوی کشت) تعیین شده صورت می گیرد و در غیر این صورت هرگونه حمایت به منزله تصرف غیرقانونی در اموال عمومی است.

در تبصره این ماده آمده است که در راستای ارتقای تولید داخلی محصولات اساسی کشاورزی و ایجاد انگیزه در کشاورزان، قیمت تضمینی محصولات اساسی بر اساس قانون اصلاح قانون تضمین محصولات اساسی کشاورزی مصوب سال 1399 و بر اساس نرخ ارز مرکز مبادله ارز و طلا محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی چگونه تعیین می شود؟

قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی چگونه تعیین می شود؟