مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:102023-10-07ورزشي

برنامه های شهرداری به مناسبت فرا رسیدن روز قم


مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از برگزاری 24 عنوان رویداد گوناگون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی توسط شهرداری قم در ایام ورود حضرت معصومه(س) به شهر مقدس قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد امشب در نشست خبری روز قم که به منظور تبیین ویژه برنامه های شهرداری قم در این ایام، با حضور اصحاب رسانه در خانه تاریخی یزدان پناه برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در چندسال اخیر دنبال می کند، هویت شهری است و پرداختن به خانه های تاریخی و مناسبت ها در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از مناسب های مرتبط با هویت شهری، بحث روز قم است؛ چراکه ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم یک اتفاق تمدن ساز بود و با ورود این حضرت به شهر قم، جهان تشیع در این شهر محوریت پیدا میکند و تا جایی می رسد که مبدأ انقلاب اسلامی می شود و مقام معظم رهبری قم را شهر قیام و اقامه خطاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال پنجمین سالی است که شهرداری قم در این ایام اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی می کند، ظهار کرد: الحمدلله امسال موضوع روز قم به صورت جدی در شورای فرهنگ عمومی استان قم مطرح شد؛ برنامه های این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شهرداری به مناسبت فرا رسیدن روز قم

برنامه های شهرداری به مناسبت فرا رسیدن روز قم