مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-30سياسي

نسخه اول سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان بزودی راه اندازی می شود


قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اعلام خبر راه اندازی سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان، گفت: سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان به نوعی شبکه اجتماعی نخبگان و تلفیقی از تمامی شبکه های مجازی و فعالیتی در جهت مدیریت بستر رشد به شمار می رود که در آن مسیر تربیتی نخبگان رصد می شود.

- قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اعلام خبر راه اندازی سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان، گفت: سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان به نوعی شبکه اجتماعی نخبگان و تلفیقی از تمامی شبکه های مجازی و فعالیتی در جهت مدیریت بستر رشد به شمار می رود که در آن مسیر تربیتی نخبگان رصد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان سیدافقهی با اشاره به طراحی و راه اندازی سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان، گفت: این سامانه همچون یک کانون علمی است و افراد از سطوح دانش آموزی تا استاد تمام در آن عضو خواهند شد.

وی با بیان اینکه این سامانه می تواند به ارتقاء و رشد نخبگان کمک کند، افزود: سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان به نوعی شبکه اجتماعی نخبگان و تلفیقی از تمامی شبکه های مجازی و فعالیتی در جهت مدیریت بستر رشد به شمار می رود که در آن مسیر تربیتی نخبگان رصد می شود.

سیدافقهی با بیان اینکه برای تضمین حیات این پلتفرم باید با نهادهای دیگر ارتباط بگیریم و پیوسته ورودی مساله داشته باشیم، گفت: در فضای علم و فناوری نیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه اول سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان بزودی راه اندازی می شود

نسخه اول سامانه یکپارچه فعالیت نخبگان بزودی راه اندازی می شود