مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-24حوادث

اقدامات اولیه برای بررسی علت آتش سوزی باغ شریعت اردبیل


امروز در پی وقوع آتش سوزی در باغ شریعت اردبیل دستورات لازم برای اقدامات اولیه بررسی علت این حادثه صادر شد.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل گفت: امروز در پی وقوع آتش سوزی در باغ شریعت اردبیل دستورات لازم برای اقدامات اولیه بررسی علت این حادثه صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، از لحظه اول شروع آتش سوزی در باغ شریعت اردبیل، دادستان مرکز استان دستورات لازم را برای مراقبت از درختان و اطفای حریق در سریعترین زمان ممکن و همچنین جمع آوری ادله و آغاز بررسی علت آتش سوزی صادر کرد.

جلال آفاقی، دادستان اردبیل دوم مهر گفت: سرنخ هایی در بررسی اولیه از آتش سوزی باغ شریعت بدست آمده و به محض حصول نتیجه قطعی و تکمیلی، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ آبیاری و مراقبت از درختان باغ بنابه اختلاف اشخاص بر سر مالکیت و سیر قانونی پرونده حقوقی مربوطه، به شهرداری محول شده است که حدود ساعت 14 یکشنبه دوم مهرماه آتش سوزی در باغ بوقوع پیوسته که سریعا تعداد پنج دستگاه خودرو سازمان آتش نشانی شهرداری اقدام به خاموش نمودن آتش کرده است.

برابر اعلام عوامل شهرداری مستقر در صحنه، آتش سوزی متوجه خس و خاشاک و علف های هرز باغ بوده و چند درخت انگشت شمار مورد طعمه حریق نیز اکثرا از درختان خشک شده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اولیه برای بررسی علت آتش سوزی باغ شریعت اردبیل

اقدامات اولیه برای بررسی علت آتش سوزی باغ شریعت اردبیل