مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-13سياسي

هشدار وزیر کشور: یک حرکت مرموزانه درباره اتباع افغانستانی شروع شده است


یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده که می خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند.

دستگاه های جاسوسی دشمن بعد از ناامیدی در ایجاد اغتشاش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور گفت: یک حرکت مرموزانه در این مدت درباره اتباع افغانستانی شروع شده که می خواهد ستیزشی بین جامعه ایرانی و مهاجران افغانستانی ایجاد کند.

احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قیروکارزین، فراشبند و فیروزآباد با تبریک فرارسیدن هفته فراجا، اظهار کرد: باید نسبت به پیروزی های بزرگ مردم مظلوم فلسطین هم تبریک گفت.

وقتی به ابعاد این ماجرا نگاه می کنیم، اطمینان می یابیم که مسیر نورانی انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف آن، صحیح به پیش رفته است.

وزیر کشور با یادآوری ناکامی اعراب در جنگ های 1967 و 1973 با رژیم صهیونیستی افزود: در سال های اخیر شاهدیم که چگونه یک گروه از انسان های مجاهد، رژیم صهیونیستی را از جنوب لبنان بیرون انداختند و مقاومت توسعه یافت، اما هنگامی که نسیم انقلاب اسلامی به مردم مظلوم فلسطین رسید که آماج سیاست های قدرت های استکباری و مرتجع منطقه ای قرار گرفته بودند، مقاومتی شکل گرفت که رژیم صهیونیستی را مقهور قدرت انقلابی و جهادی یک ملت مقاوم، سرافراز، مظلوم و در محاصره ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر کشور: یک حرکت مرموزانه درباره اتباع افغانستانی شروع شده است

هشدار وزیر کشور: یک حرکت مرموزانه درباره اتباع افغانستانی شروع شده است