مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-28اقتصادي

سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار خراسان رضوی به شهرستان سرخس


برابر هماهنگی های انجام گرفته، آقای دکتر منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور فردا(جمعه) به همراه استاندار خراسان رضوی از پروژه جاده جدید سرخس مشهد و سد شوریجه بازدید می کنند.

- فرماندار سرخس در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به جلسه خود با استاندار خراسان رضوی در هفته گذشته، گفت: یکی از نتایج و مصوبات جلسه با استاندار خراسان رضوی تشریح روند اجرایی پروژه جاده سرخس مشهد بود که مقرر شد جهت تسریع در روند انجام این پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکاران به سرعت اقداماتی انجام شود تا هر چه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد و در همین خصوص جلسه ای با حضور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس و سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان برگزار کردیم.

حسن نوری زاده افزود: در همین راستا برابر هماهنگی های انجام گرفته، آقای دکتر منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور فردا(جمعه) به همراه استاندار خراسان رضوی از پروژه جاده جدید سرخس مشهد و سد شوریجه بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از مصوبات جلسه با استاندار الحاق 40 هکتار از اراضی کشاورزی سرخس به اراضی مسکونی است، گفت: این الحاق با مساعدت تولیت آستان قدس رضوی و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منظور جلوگیری از افزایش قیمت مسکن برای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار خراسان رضوی به شهرستان سرخس

سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه استاندار خراسان رضوی به شهرستان سرخس