مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:352023-09-28سياسي

برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می کند


رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می کند، گفت: خروجی صحیح از کارها زمانی اتفاق می افتد که در مسیر درست برنامه ریزی و حرکت کنیم.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می کند، گفت: خروجی صحیح از کارها زمانی اتفاق می افتد که در مسیر درست برنامه ریزی و حرکت کنیم.

جلسه شورای معاون جمعیت هلال احمر استان اردبیل شش مهر با حضور سیدهاشم حسینی المدنی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، در این مراسم حسینی المدنی با اشاره به اینکه شهر اردبیل به دلیل داشتن مفاخر ارزشمندی که از گذشته تاکنون داشته است تقدس یافته است و ما حضور خود را دراین شهر غنیمت می شماریم.

وی اضافه کرد: فعالیت درحوزه جوانان و انرژی گرفتن از آنها کار ارزشمندی است که فرصت خادمی آن برای ما ایجاد شده و تلاش ما بر این است با فعالیت و برنامه ریزی مسنجم این قشر را در مسیر درست هدایت کنیم.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: اقدامات جمعیت هلال احمر در تمامی حوزه ها رنگ و بوی خدایی دارد و بی شک با تکیه بر این خدمات خیرخواهانه است که ما می توانیم در کنار مردم باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می کند

برنامه ریزی و هویت بخشی به جوانان انسجام و همدلی در بین آنها ایجاد می کند