مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08پزشكي

ایران مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی


متقاضیانی از بیش از 60 کشور دنیا برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی وارد ایران می شوند.

- ایسنا/مرکزی معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: متقاضیانی از بیش از 60 کشور دنیا برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی وارد ایران می شوند.

دکتر ابوالفضل باقری فرد 16 مهرماه 1402 در آیین افتتاح ساختمان سه دانشکده دندانپزشکی، توانبخشی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: اساس کار، بهداشت و پیشگیری است.

هزینه ای که در این حوزه صورت می گیرد، کم است ولی نتایج بیشتری را شاهد خواهیم بود و امروز فضای بسیار مناسبی برای دانشکده بهداشت در اراک مهیا شده است.

وی تصریح کرد: کشور به سمت پیری می رود و رشته توانبخشی بسیار مورد نیاز خواهد بود و امیدواریم که دانشکده توانبخشی اراک فعالیت های خود را بتواند گسترش دهد.

رشته ای چون فیزیوتراپی در این دانشکده کم است و امیدواریم که نیروی انسانی و هیات علمی آن را تامین و این رشته را راه اندازی کنیم.

باقری فرد افزود: خدمات دندانپزشکی در کشور گران و کمتر تحت پوشش بیمه است و امروز با راه اندازی ساختمان دانشکده دندانپزشکی، این دانشکده در حوزه درمان و آموزش خدمات خوبی ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار زیاد است، اما دستاورد نظامی و سلامت، شاخص است و در این حوزه عملکرد چشمگیری را شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی

ایران مقصد دانشجویان 60 کشور برای تحصیل در رشته های حوزه پزشکی