مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23اقتصادي

محدودیت های سلیقه ای مانع از فعالیت اقتصادی در رستوران داری است


یک رستوران دار در شهر گردشگرپذیر سرعین با ابراز اینکه برخی محدودیت های سلیقه ای مانع از فعالیت اقتصادی در صنف رستوران داری است، اظهار کرد: در صورت تداوم این محدودیتها نسبت به تعطیلی رستوران خود اقدام خواهیم کرد.

- ایسنا/اردبیل یک رستوران دار در شهر گردشگرپذیر سرعین با ابراز اینکه برخی محدودیت های سلیقه ای مانع از فعالیت اقتصادی در صنف رستوران داری است، اظهار کرد: در صورت تداوم این محدودیتها نسبت به تعطیلی رستوران خود اقدام خواهیم کرد.

یک سرمایه گذار در حوزه رستوران و پذیرایی در شهر سرعین یک مهر در گفتگو با ایسنا با اشاره به اهمیت رستوران داری در ارائه خدمات به گردشگران و کسب رضایتمندی آنان افزود: با افزایش سطح کیفی خدمات در این صنف میتوانیم شاهد ایستایی و ماندگاری گردشگران در شهر سرعین باشیم.

وی با اعلام اینکه جذب توریسم در شهر سرعین نباید صرفا متکی به آبهای درمانی باشد، گفت: تغذیه و پذیرایی همراه با اجرای موسیقی زنده یکی دیگر از ظرفیت های جذب گردشگر و میهمان به شهر سرعین می باشد.

این سرمایه گذار ادامه داد: اجرای موسیقی زنده طبق ضوابط اعلام شده و با کسب مجوز از نهادهای مربوطه می باشد و به رونق صنعت گردشگری سرعین و کسب درآمد پایدار و ایجاد اشتغال کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های سلیقه ای مانع از فعالیت اقتصادی در رستوران داری است

محدودیت های سلیقه ای مانع از فعالیت اقتصادی در رستوران داری است