مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-03سياسي

ماجرای آتش زدن 250 نخل در بندرلنگه چه بود؟


مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: پیرو دستور معاون اول رییس جمهور مبنی بر سرعت بخشی برای خروج کالاهای رسوبی و متروکه از بنادر، 250 نخل مرجوعی از محوطه های اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خارج و امحا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز اظهار کرد: در راستای سرعت بخشی در خروج کالاهای متروکه از بنادر پیرو دستور معاون اول رییس جمهور با همکاری همه نهادهای متولی و پیگیری های انجام شده، 250 اصله نخل مرجوعی که بیش از 2 سال در محوطه های اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه دپو شده بود، از بندر خارج و توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی امحا شد.

وی ادامه داد: این اقدام در قالب برگزاری نشست ها و بازدیدهای متعددی با حضور نماینده استاندار هرمزگان، مراجع قضایی شهرستان، مدیرکل گمرک بندرلنگه و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی این شهرستان انجام شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: تخلیه انبارها و محوطه های بنادر از کالاهای متروکه همواره یکی از دغدغه های بنادر بوده، که با خروج و امحای 250 اصله نخل که بیش از 2 سال در محوطه های عملیاتی بندرلنگه دپو شده بود، هم اکنون زیرساخت های بندری در خدمت توسعه تجارت دریایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آتش زدن 250 نخل در بندرلنگه چه بود؟

ماجرای آتش زدن 250 نخل در بندرلنگه چه بود؟