مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-28سياسي

«هزار قله»؛ کتاب برای بیان نقش برجسته کرمانشاه در جنگ تحمیلی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: نقش کرمانشاه در عملیات مرصاد برجسته نشده بود و نقش تیپ های مختلف در این عملیات دیده نشده بود و در کتاب «هزار قله»توضیحات خوبی در این زمینه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تحلیل و بررسی کتاب هزار قله ، (تاریخ شفاهی سرهنگ پاسدار بازنشسته مولاداد رشیدی از سال های دفاع مقدس) در اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد.

سردار خوشبخت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه درابتدای این نشست، گفت: سرهنگ رشیدی از سرمایه های ارزشمند دفاع مقدس برای ما هستند و کتاب وی به شناخت جنگ در کرمانشاه کمک می کند.

  وی گفت: نقش کرمانشاه در عملیات مرصاد برجسته نشده بود و نقش تیپ های مختلف در این عملیات دیده نشده بود و در این کتاب توضیحات خوبی در این زمینه وجود دارد.

مولاداد رشیدی، راوی کتاب هزارقله، گفت: اول و آخر جنگ ما شباهت زیادی داشته که اتفاقی هم نبود و در طول سالهای جنگ پالایش هایی انجام شد و عده ای نتوانستند دوام بیاورند.

محمدامین بهرامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز، افزود: جنگ ما مظلومیت زیادی به خود دیده است مثلا در کتاب راز قطعنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هزار قله»؛ کتاب برای بیان نقش برجسته کرمانشاه در جنگ تحمیلی

«هزار قله»؛ کتاب برای بیان نقش برجسته کرمانشاه در جنگ تحمیلی