مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-03بين الملل

رییس جمهور مکزیک: کمک های نظامی آمریکا به اوکراین نامعقول و آسیب زا است


رییس جمهور مکزیک با انتقاد از کمک های نظامی آمریکا به اوکراین در جنگ با روسیه، خواستار تخصیص منابع بیشتری از سوی واشنگتن به آمریکای مرکزی و منطقه کاراییب برای کاهش فشارهای مهاجرتی شد.

- رییس جمهور مکزیک با انتقاد از کمک های نظامی آمریکا به اوکراین در جنگ با روسیه، خواستار تخصیص منابع بیشتری از سوی واشنگتن به آمریکای مرکزی و منطقه کاراییب برای کاهش فشارهای مهاجرتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مانوئل لوپز اوبرادور، رییس جمهور مکزیک کمک های نظامی آمریکا به اوکراین را محکوم کرده و آن را نامعقول خواند.

لوپز اوبرادور با انتقاد از این اقدام جنگی، از واشنگتن خواست که منابع بیشتری را به کمک به کشورهای آمریکای لاتین اختصاص دهد.

رییس جمهور مکزیک مدت هاست از آمریکا می خواهد به منظور کاهش فشار مهاجرتی، منابع بیشری را به کمک به توسعه اقتصادی در آمریکای مرکزی و منطقه کاراییب تخصیص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، او در کنفرانس خبری روزانه اش پیش از اشاره به تصویب لایحه بودجه موقت دولت آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا که کمک ها به دولت اوکراین از آن حذف شده بود، از کنگره آمریکا به دلیل اختصاص ندادن منابع مالی به منطقه کاراییب انتقاد کرد.

لوپز اوبرادور با اشاره به تصمیم کنگره در زمینه اوکراین گفت: آن ها چقدر پیش از این به جنگ اوکراین اختصاص داده اند؟ 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور مکزیک: کمک های نظامی آمریکا به اوکراین نامعقول و آسیب زا است

رییس جمهور مکزیک: کمک های نظامی آمریکا به اوکراین نامعقول و آسیب زا است