مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-09سياسي

پاسخ پلیس راهور به مطالبات 800 نفر ازشهروندان در مرکز197


رییس پلیس راهور فراجا از مراجعه حضوری و برقراری تماس تلفنی بیش از 800 نفر از شهروندان در مرکز 197 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه 17 مهرماه مصادف با پنجمین روز از هفته انتظامی که با شعار شهروند قانون مدار؛ پلیس خدمتگزار مزین شده است، جلسه ارتباط مستقیم سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و مسؤولان راهور و راه کشور با مردم در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی کل فراجا(197) برگزار شد.

سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور فراجا در حاشیه این برنامه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با تبریک هفته فراجا اظهار داشت: برنامه حضور در مرکز 197 و برگزاری ملاقات مردمی از دیرباز به عنوان یک سنت حسنه در انتظامی کشور انجام می شد.

وی به فعالیت های پلیس راهور اشاره و تصریح کرد: شاید یکی از پلیس های تخصصی که بیشترین تماس و ارتباط و جلسات را با مردم دارد، پلیس راهور است که همزمان با برگزاری این جلسه در تهران، روسای پلیس راه و راهور استان ها نیز جلسه دیدار مردمی را به طور همزمان برگزار کردند.

سردار هادیان فر گفت: این جلسه در راستای رفع مشکلات مردم و راهنمایی به مراجعان برگزار شده و به همکاران در سراسر کشور ابلاغ کرده ایم که تا آنجا که می توانند همانند همیشه در مواجهه با مشکلات و مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پلیس راهور به مطالبات 800 نفر ازشهروندان در مرکز197

پاسخ پلیس راهور به مطالبات 800 نفر ازشهروندان در مرکز197