مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:512023-09-25سياسي

سخنگوی سپاه: دشمن فهمیده که نمی تواند موشک، پهپاد و شناور را از ما بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر سردار رمضان شریف سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی با اشاره به توجه به برخی مسائل ساده اما پراهمیت در حوزه سواد رسانه اظهار داشت: یکی از ویژگی ها در تعریف انسان باسواد در سازمان فرهنگی ملل متحد(یونسکو) داشتن سواد رسانه عموم جامعه است چراکه بی توجهی به این موضوع باعث ضربه خوردن از همین ناحیه می شود.

وی افزود: ما هنوز نمی خواهیم بپذیریم که هر رسانه ای که خبر تولید می کند صاحب و دستور کار دارد؛ بی بی سی صاحبی به نام انگلستان دارد و کافرمای اینترنشنال برای مقابله با انقلاب و کشور عزیزمان صهیونیست ها هستند؛ با دانستن همین موارد ساده، بسیاری از راه را رفته ایم.

سردار شریف ادامه داد: آن ها تلاش می کنند تمام داشته ها و نقاط قوت ما را زیر سوال ببرند و با برجسته سازی حواشی، یک عملیات روانی مداوم و پیوسته با نیروی کار حرفه ای راه بیاندازند، همان طور که در سال گذشته، با سوءاستفاده از همین خلأهای ساده، اغتشاشات را به راه انداختند.

سخنگوی سپاه گفت: با تحلیل خوب همین موضوع به قدرت جمهوری اسلامی پی می بریم، قدرت فرهنگی و سرمایه اجتماعی بزرگی در این کشور نهفته است که در مقابل این تهاجم سازمان یافته، حرفه ای و مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: دشمن فهمیده که نمی تواند موشک، پهپاد و شناور را از ما بگیرد

سخنگوی سپاه: دشمن فهمیده که نمی تواند موشک، پهپاد و شناور را از ما بگیرد