مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-07اجتماعي

در یک ماه و نیم اخیر 5 هزار تبعه خارجی غیرمجاز از البرز طرد شده اند


فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه اخیرا جوی درباره اتباع خارجی برای به چالش کشیدن کشور به راه افتاده است، گفت: اتباعی که به صورت غیرمجاز وارد کشور می شوند طبق روال همیشگی طرد می شوند و اخیرا حدود 5 هزار نفر از البرز رد مرز شده اند.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه اخیرا جوی درباره اتباع خارجی برای به چالش کشیدن کشور به راه افتاده است، گفت: اتباعی که به صورت غیرمجاز وارد کشور می شوند طبق روال همیشگی طرد می شوند و اخیرا حدود 5 هزار نفر از البرز رد مرز شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حمید هداوند روز شنبه 15 مهرماه در نشست خبری که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، در خصوص حضور اتباع خارجی غیرمجاز در استان البرز، گفت: اتباعی که غیرمجاز هستند طبق روال همیشگی طرد می شوند ولی آنهایی که دارای کارت هویت هستند در این کشور به طور قانونی سالیان سال است که بوده اند.

وی تصریح کرد: هر کسی که در کشور اقدام غیرقانونی داشته باشد چه ایرانی و چه افغانستانی با وی برخورد می شود.

فرمانده انتظامی البرز درباره جوی که اخیراً درباره حضور این اتباع در کشور راه افتاده است، گفت: در مجموع فضا آلوده شده و جوی راه انداخته اند که کشور را دچار چالش کنند ولی ما طبق روال طرد اتباع غیرمجاز را داریم و در این یک ماه و نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک ماه و نیم اخیر 5 هزار تبعه خارجی غیرمجاز از البرز طرد شده اند

در یک ماه و نیم اخیر 5 هزار تبعه خارجی غیرمجاز از البرز طرد شده اند