مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-05فرهنگي

بعد از اتمام اجلاسیه 8000 شهید استان همدان، دبیرخانه کنگره جمع نمی شود


دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان گفت: بعد از اتمام اجلاسیه دبیرخانه کنگره جمع نمی شود تا کارهای باقیمانده مانند به نتیجه رساندن فیلم ها و چاپ کتاب ها انجام شود به طوریکه تاکنون دو فیلمنامه برای ساخت زندگینامه شهیدان نوشته شده است.

- ایسنا/همدان دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان گفت: بعد از اتمام اجلاسیه دبیرخانه کنگره جمع نمی شود تا کارهای باقیمانده مانند به نتیجه رساندن فیلم ها و چاپ کتاب ها انجام شود به طوریکه تاکنون دو فیلمنامه برای ساخت زندگینامه شهیدان نوشته شده است.

سردار مهدی فرجی پنجشنبه 13 مهر در جمع خبرنگاران، درباره تشریح برنامه های پیش اجلاسیه دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان، اظهار کرد: سه فیلم درباره خواهردباغ، سردار شهید همدانی و شهید چیت سازیان در دست ساخت هستند به طو یکه فیلمنامه دو فیلم نوشته شده است.

وی با بیان اینکه در تأمین هزینه سعی بر این بود که بی جهت هزینه ای به بخش ها تحمیل نشود و با کمترین هزینه کنگره برگزار شود افزود: برای انجام کارهای مربوط به کنگره از نیروها و ماشین آلات سپاه استفاده کرده و برای بخش های هنری به 100 سرباز آموزش داده شد.

فرجی با بیان اینکه ساختمان کنگره که از طرف کمیته امداد در اختیار این کنگره قراره گرفته بود، با وسایل بی مصرف ادارات و با کمک 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از اتمام اجلاسیه 8000 شهید استان همدان، دبیرخانه کنگره جمع نمی شود

بعد از اتمام اجلاسیه 8000 شهید استان همدان، دبیرخانه کنگره جمع نمی شود