مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-02سياسي

خودکفایی کشور در تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی


تجهیزات ایمنی و آتش نشانی همواره از مهم ترین ابزار های نجات و صحنه حوادث محسوب می شود، از یک تولیدی و کارگاه خانگی کوچک گرفته تا کارخانه ها و تاسیسات بزرگ کشور همه و همه نیازمند این تجهیزات و ایمن سازی هستند.

- علی آنجفی رییس ستاد برگزاری این نمایشگاه ضمن تبریک روز بزرگداشت آتش نشانی و ایمنی و ادای احترام به شهدای عزیز آتش نشان گفت: هفتم مهر بهانه ای ست برای یادآوری و پاسداشت رشادت های مردان بزرگ و بی ادعایی که با دست خالی به جنگ آتش می روند و با مظلومیت و گمنامی برای حفظ جان حادثه دیدگان و هموطنانشان ایثارگری می کنند.

     مدیرعامل موسسه فرارسانه با اشاره به اهمیت شعار سال افزود: در راستای تحقق اهداف نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری؛ رشد تولید، مهار تورم و خودکفایی روزافزون کشور عزیزمان در صنعت بسیار حساس و مهم ایمنی و آتش نشانی، سعی کردیم تمام تلاشمان را برای برگزرای هر چه باشکوه تراین رخداد ملی درهشتمین نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی داشته باشیم.

به همین منظور دبیرخانه این نمایشگاه ازابتدای سال جاری رایزنی ها و اطلاع رسانی های گسترده ای را برای در معرفی گسترده آن در داخل و خارج کشور داشته است.

حاصل این اقدامات در ستاد برگزاری، حضور و مشارکت بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی و دانش بنیان در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کشور در تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی

خودکفایی کشور در تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی