مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 07:302023-09-27سياسي

هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است، در این راستا یکی از اولویت های شورا در دوره ششم توجه به مسائل فرهنگی و چالش های این حوزه است.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است، در این راستا یکی از اولویت های شورا در دوره ششم توجه به مسائل فرهنگی و چالش های این حوزه است.

سیف الله رضایی روز سه شنبه 4 مهر در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که به بررسی عملکرد سه سازمان فرهنگی،سیما، منظر و فضای سبز شهری روابط عمومی شهرداری سنندج اختصاص داشت، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی یکی از کمیسیون های تخصصی شورای شهر سنندج بوده که پیگیری مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده و برای برگزاری برنامه های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: جشنواره موسیقی اقوام ایرانی از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده به مدت سه روز در شهر سنندج برگزار می شود که در راستای اجرای برنامه های شهر خلاق موسیقی است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سنندج ادامه داد: شهر سنندج از آبان ماه 1398 بعنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو به ثبت رسید که چهار سال برای برگزاری برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است

هزینه کردن برای برنامه های فرهنگی سرمایه گذاری است