مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:252023-09-25سياسي

بیش از 2000 دانش آموز، تحت حمایت کمیته امداد تربت جام هستند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: 2820 دانش آموز تربت جام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: 2820 دانش آموز تربت جام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند.

قاسم دهقانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه صندوق های این نهاد از 15 مرداد تا 15 مهرماه در شهرستان آماده جمع آوری کمک های مردمی و خیرین هستند، افزود: در مجموع طی این مدت 27 پایگاه مراکز نیکوکاری و امداد آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

وی با اشاره به اینکه 2820 دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند، افزود: این دانش آموزان از خدمات مختلف تحصیلی و کمک معیشتی امداد بهره مند می شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام عنوان کرد: از زمان اجرای این پویش تاکنون بالغ بر 325 میلیون تومان با همکاری مراکز نیکوکاری جمع آوری و توزیع شده است.

دهقانی با اشاره به اینکه پارسال از محل جشن عاطفه ها 590 میلیون تومان جمع آوری شده است، گفت: هدف گذاری امسال کمیته امداد 800 میلیون تومان و به عبارتی 30 درصد رشد است.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، کمک های خیرین در حال افزایش است و روند توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان ادامه دارد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می کنیم همه دانش آموزان تحت حمایت از بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 دانش آموز، تحت حمایت کمیته امداد تربت جام هستند

بیش از 2000 دانش آموز، تحت حمایت کمیته امداد تربت جام هستند