مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-29پزشكي

چند پروژه مهم درمانی در خراسان شمالی با حضور معاون وزارت بهداشت افتتاح خواهد شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها از سفر معاون درمان وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا شنبه 8 مهرماه به استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز جواد شاهین فر، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها از سفر معاون درمان وزارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا شنبه 8 مهرماه به استان خبر داد و اظهارکرد: راه اندازی نخستین بخش ام.

آر.

آی در شهرستان شیروان ازجمله برنامه های این سفر است.

وی گفت: افتتاح بخش Ipd بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد، راه اندازی نخستین بخش MRI در شیروان، افتتاح پد بالگرد، واحد فیزیوتراپی و دیالیز بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان ازجمله برنامه های دکتر سعید کریمی در استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با توجه به فراهم شدن شرایط استقرار دستگاه MRI در بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، برای نخستین بار بخش ام آر آی در این شهرستان راه اندازی می شود و مردم شهرستان شیروان و شهرهای مجاور قوچان و فاروج نیز از مزایای این مرکز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این بخش با هزینه کرد 400 میلیارد ریال اعتبار، اکنون آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد: از مزیت های راه اندازی این بخش تسهیل ارائه خدمت به مردم شهرستان و کاهش هزینه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پروژه مهم درمانی در خراسان شمالی با حضور معاون وزارت بهداشت افتتاح خواهد شد

چند پروژه مهم درمانی در خراسان شمالی با حضور معاون وزارت بهداشت افتتاح خواهد شد