مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:052023-09-23سياسي

تک فرزندی یا چند فرزندی؟


داشتن فرزند همواره شیرین بوده و در کنار سختی هایش، باعث رشد و شادابی پدر و مادر می شود و حتما داشتن دو فرزند بسیار بهتر از یک فرزند است.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: داشتن فرزند همواره شیرین بوده و در کنار سختی هایش، باعث رشد و شادابی پدر و مادر می شود و حتما داشتن دو فرزند بسیار بهتر از یک فرزند است.

علی یاری طلب در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیاری از کسانی که یک فرزند دارند به ویژه اگر نخستین فرزندشان از ابتدای بارداری و پس از زاده شدن دچار انواع و اقسام مشکلات مانند ویار برای مادر یا در دوران نوزادی رفلاکس و زردی و مانند آن بوده باشد نسبت به فرزند دیگر دچار تردید می شوند و با خود می گویند تازه از سختی ها کمی آسوده شده ام بنابراین بهتر است به فکر فرزند دیگر نباشم.

وی ادامه داد: برخی دیگر از پدر و مادرها بهانه های دیگری مانند این که می خواهم تمام وقت و انرژی خود را برای همین یک فرزند و تربیت او به کار بگیریم یا از عهده مخارج آن برنمی آییم این موضوع را منتفی می دانند ، اما این پدر و مادرها باید بدانند تک فرزندها اندوه زیاد و تنهایی مضاعفی را تجربه می کنند و در بزرگسالی دچار انواع آسیب ها می شوند.

یاری طلب تصریح کرد: در دنیا پژوهش های زیادی درباره تک فرزندی و آسیب های آن انجام شده که نشان می دهد این مشکلات در میان تک فرزندان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک فرزندی یا چند فرزندی؟

تک فرزندی یا چند فرزندی؟