مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:212023-10-06سياسي

امام جمعه اهواز: سند 2030 اعلام جنگ در برابر نهاد خانواده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه سند 2030 که توسط غربی ها تبلیغ می شود اعلام جنگ در برابر خانواده است، اظهار کرد: کسانی که این سند منحوس را طراحی کردند هدفشان از بین بردن نهاد خانواده است چرا که در این سند برای تفکر غربی نیرو تربیت می شود تا مرزهای هویتی و دینی برداشته شود.

  امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم حساس بودن خانواده نسبت به فرآیند های تربیتی در مدارس گفت: فرزندان ما از دوره مهدکودک در آموزش وپرورش حضور دارند و 14 سال برای تعلیم و تربیت آنان برنامه ریزی می شود از این رو والدین باید نسبت به مدرسه فرزندان حساس باشند.

البته اکثریت معلمان ما دین دار هستند.

  وی با بیان اینکه معلمان باید از ارزش های دینی برخوردار باشند، گفت: آموزش رقص، آرایشگری و استخر مختلط از دوران طفولیت در برخی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها ترویج می شود که این خلاف دستورات دینی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر معلمان نیز باید شاخصه های دینی داشته باشند و ظاهر آنان متناسب با این شاخص ها باشد.

امام جمعه اهواز گفت: دشمن در تبلیغات خود ضدارزش را ارزش تلقی می کند و مبلّغ لذت گرایی و پوچ گرایی است و امروز تمامی کشورها درگیر این مسائل هستند که باید نقشه ی جامعی بر علیه جنگ ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: سند 2030 اعلام جنگ در برابر نهاد خانواده است

امام جمعه اهواز: سند 2030 اعلام جنگ در برابر نهاد خانواده است