مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-10اجتماعي

توزیع بیش از 1500 کتابچه آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان در گیلان


مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه بالغ بر هزار واحد صنعتی پرورش طیور در استان فعال است، گفت: بیش از 1500 کتابچه آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان توزیع شده و موارد لازم در خصوص تشدید اقدامات بهداشتی قرنطینه ای آنفلوانزای پرندگان از طریق اتحادیه .

- ایسنا/گیلان مدیرکل دامپزشکی گیلان با بیان اینکه بالغ بر هزار واحد صنعتی پرورش طیور در استان فعال است، گفت: بیش از 1500 کتابچه آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان توزیع شده و موارد لازم در خصوص تشدید اقدامات بهداشتی قرنطینه ای آنفلوانزای پرندگان از طریق اتحادیه تعاونی های مرغداران به اطلاع پرورش دهندگان طیور صنعتی می رسد.

هادی بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل جلسات داخلی اداره کل دامپزشکی در خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از آماده باش نیروهای این اداره کل خبرداد و اظهار کرد: جلسه ستاد آنفلوانزای استان با حضور ارگان های ذی ربط برگزار شد.

وی با اشاره به فعال سازی ستاد آنفلوآنزای شهرستان ها، افزود: حضور در جلسات متعدد استانی مانند مدیریت بحران استانداری، مقابله با بیوترویسم و کمیته پدافند مرزبانی استان با طرح و پیگیری موضوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 1500 کتابچه آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان در گیلان

توزیع بیش از 1500 کتابچه آموزشی پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان در گیلان