مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-20سياسي

داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را قطعی کنند


دبیر ستاد انتخابات گلستان از شروع ثبت نام قطعی داوطلبان انتخابات مجلس خبرداد و گفت: در گلستان 609 نفر می توانند در مرحله ثبت نام قطعی برای شرکت در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، هادی احمدی شامگاه پنج شنبه در برنامه گفتگوی خبری گلستان اظهارکرد: در گلستان 609 نفر می توانند در مرحله ثبت نام قطعی برای شرکت در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان توضیح داد که افرادی که در مرحله پیش ثبت نام به علت نقص مدارک تایید اولیه نشده اند هم می توانند با اخذ تاییدیه مراجع ذیصلاح در این مرحله ثبت نام کنند.

احمدی افزود: افرادی که در این مرحله در صدد ثبت نام قطعی هستند، باید علاوه بر مدارکی که در مرحله پیش ثبت نام بارگذاری کرده اند، مدارک شغلی و استعفای خود از مدیریت های مشخص شده در قانون را هم در سایت وزارت کشور بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان در این مرحله با دقت و حوصله ثبت نام را انجام دهند، چون در صورت بروز اشتباه و تایید نهایی پرونده توسط داوطلبان، اطلاعات درج شده قابل اصلاح نخواهد بود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم گفت: بر اساس قانون، مهلت ثبت نام قطعی در انتخابات به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و داوطلبان تا ساعت 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را قطعی کنند

داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام خود را قطعی کنند