مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-08بين الملل

یونیفل: برای کمک به جلوگیری از تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی حضور داریم


یونیفل اعلام کرد که پس از حمله راکتی جنبش حماس به اراضی اشغالی، تحولات موجود در این مناطق را از نزدیک دنبال می کند و برای کمک به جلوگیری از تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی حضور دارد.

- یونیفل اعلام کرد که پس از حمله راکتی جنبش حماس به اراضی اشغالی، تحولات موجود در این مناطق را از نزدیک دنبال می کند و برای کمک به جلوگیری از تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیروهای حافظ صلح در جنوب لبنان (یونیفل) در بیانیه ای اعلام کرد، پس از حمله راکتی جنبش حماس به اراضی اشغالی، تحولات دراماتیک موجود در این مناطق را از نزدیک دنبال می کند.

یونیفل در ادامه این بیانیه تاکید کرد که در حال هماهنگ سازی و تقویت حضور خود در تمامی مناطق عملیاتی اش از جمله عملیات مبارزه با شلیک راکت است.

همچنین یونیفل تاکید کرد: نیروهای حافظ صلح در طول خط آبی برای حفظ ثبات و کمک به جلوگیری از تنش حضور دارند و فرماندهی ما از زمان آغاز تحولات، برای تضمین هماهنگی موثر و جلوگیری از سوء تفاهم، در تماس دائم با طرف هاست.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان در ادامه بیانیه خود آورد، هدف اصلی ما حفظ ثبات در طول خط آبی و جلوگیری از هرگونه تنشی است که ممکن است پیامدهای شدیدی برای ساکنان منطقه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیفل: برای کمک به جلوگیری از تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی حضور داریم

یونیفل: برای کمک به جلوگیری از تنش در مرز لبنان و اراضی اشغالی حضور داریم