مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11سياسي

حمایت بنیاد برکت از 1132 شرکت دانش بنیان در کشور


مدیر طرح های منطقه یک بنیاد برکت کشور گفت: یکی از حیطه های اصلی بنیاد برکت، تمرکز ویژه بر رفع نیازهای اساسی کشور از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان بوده که در سال های گذشته توانستیم 1132 طرح و شرکت دانش بنیان را حمایت کنیم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر طرح های منطقه یک بنیاد برکت کشور گفت: یکی از حیطه های اصلی بنیاد برکت، تمرکز ویژه بر رفع نیازهای اساسی کشور از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان بوده که در سال های گذشته توانستیم 1132 طرح و شرکت دانش بنیان را حمایت کنیم.

محسن مردعلی روز گذشته 18 مهرماه در آیین رونمایی از شرکت دانش بنیان تولیدات پنل های خورشیدی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بنیاد برکت به عنوان نهاد تخصصی اشتغالزایی در کشور از سال 86 مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: بنیاد برکت در سنوات گذشته توانسته بر مساله محرومیت زدایی و اشتغالزایی در مناطق محروم از جمله استان های با ضریب بالای محرومیت اقدامات بسیاری انجام دهد.

وی افزود: طی سال های گذشته 320 هزار طرح اشتغالزایی با ایجاد یک میلیون فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم و با سرمایه گذاری مشارکتی 50 هزار میلیارد تومانی اجرا کرده است.

مردعلی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یکی از استان های اصلی باتوجه به ضریب محرومیت و نرخ بالای بیکاری بوده است، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از 1132 شرکت دانش بنیان در کشور

حمایت بنیاد برکت از 1132 شرکت دانش بنیان در کشور