مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-03بين الملل

آمادگی ایران برای اطفای حریق بخش عراقی هورالعظیم


معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری برای دریافت مجوز برای اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم توسط وزارت امور خارجه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری برای دریافت مجوز برای اطفای حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم توسط وزارت امور خارجه خبر داد.

مجتبی ذوالجودی در گفت وگو با ایسنا، در حاشیه بازدید از تالاب هورالعظیم که امروز (11 مهرماه) انجام شد، در خصوص لزوم اطفای موارد حریق در بخش عراقی هورالعظیم اظهار کرد: با توجه به اینکه آتش سوزی در هورالعظیم هر ساله اتفاق می افتد، امسال پیش از آغاز این آتش سوزی ها مذاکرات با وزارت نیرو و وزارت امور خارجه انجام و مجددا مکاتبه شد.

وی ادامه داد: آتش سوزی ها در عراق اتفاق افتاده است و همکاران ما در سازمان حفاظت محیط زیست کمک کردند که آتش به قسمت ایرانی نیاید اما برای اطفای حریق در وهله اول دولت کشور همسایه موظف است جلوی آن را بگیرد.

علت آن می تواند عمدی یا هر چیزی باشد اما به هر دلیلی نتوانستند آتش را اطفا کنند و ما از وزارت امور خارجه استعلام و خواهش کردیم مجوز اطفای حریق در عراق را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای اطفای حریق بخش عراقی هورالعظیم

آمادگی ایران برای اطفای حریق بخش عراقی هورالعظیم