مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04اجتماعي

اجرای 300 کیلومتر سیل بند در استان کرمان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: 300 کیلومتر سیل بند در استان در حال اجراست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین رضایی امروز در ستاد بحران شهرستان بر انجام اقدامات پیشگیرانه ازجمله لایروبی ها و شناسایی پل ها تاکید کرد و اظهار کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز در شهرستان و ایمن سازی این نقاط از مهم ترین موارد است که باید در دستور کار دستگاه های ستاد بحران قرار داشته باشد.

فرماندار رفسنجان اجرای طرح های بالادستی آبخیزداری را راهی موثر در پیشگیری از بروز سیلاب به داخل شهر و خسارت های هنگفت دانست و گفت: برای اجرای طرح های بالادست شهرستان، 170 هزار هکتار طرح مطالعاتی آبخیزداری در این شهرستان توسط دانشگاه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: عدم ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها و مناطق سیل خیز، استفاده از مصالح مناسب برای ساخت و ساز اصولی در مناطق در معرض سیل، خودداری از چادرزدن و توقف خودرو در منطقه سیل خیز یا در مسیر رودخانه از جمله مواردی است که مردم می توانند در اقدامات ایمنی قبل از وقوع سیل به آن توجه ویژه داشته باشند.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان هم در این نشست اظهار داشت: سال گذشته سیل خسارت های زیادی در بخش های مختلف کشاورزی، منازل، معابر و دیگر اماکن وشهرستان رفسنجان ارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 300 کیلومتر سیل بند در استان کرمان

اجرای 300 کیلومتر سیل بند در استان کرمان