مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-30سياسي

آیت الله سعیدی: همت دولت سیزدهم بر رفع دغدغه های معیشتی مردم است


امام جمعه قم با بیان اینکه تمام همت دولت سیزدهم در جهت رفع دغدغه های مردم به ویژه در بحث معیشت است، گفت: مدیرانی که در این دولت مسئولیت می پذیرند باید کارهای خوب گذشتگان را ادامه دهند و اگر کار نادرستی هم وجود داشته آن را اصلاح و ترمیم کنند تا معیشت مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: دفاع مقدس بستر را برای خدمتگزاری به مردم فراهم کرد؛ زیرا اگر ما در برابر کشورهای استکباری تسلیم می شدیم هیچ وقت دستاوردهایی که امروز به دست آوردیم محقق نمی شد.

 وی با بیان اینکه باید نسبت به شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس نه تنها با زبان که با عمل خود شکرگزار باشیم، افزود: شکرگزاری عملی به این صورت است که با مطالعه وصیت نامه شهدا مطالباتی که آنها داشتند را دنبال کنیم و ادامه دهنده اهداف شهدا باشیم.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت نشانه ایمان به پیامبر (ص) را در عمل به دستورات ایشان دانست و گفت: حفظ اتحاد و وحدت در جامعه مسلمین از دستورات مؤکد پیامبر (ص) بود و ما نیز اگر خود را پیرو ایشان می دانیم باید از کارهای شکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: همت دولت سیزدهم بر رفع دغدغه های معیشتی مردم است

آیت الله سعیدی: همت دولت سیزدهم بر رفع دغدغه های معیشتی مردم است