مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-10سياسي

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)


سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خاتمه طرح سنجش نگرش ذی نفعان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نسبت به کمیته امداد و خدمات آن در استان را اعلام کرد.

- دیدار سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایسنا/قم سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان قم در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خاتمه طرح سنجش نگرش ذی نفعان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم نسبت به کمیته امداد و خدمات آن در استان را اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار حجت الاسلام محمدطاها مهری با بیان این که این پروژه در کمیته امداد بسیار مهم است و برای مردم و خیرین اهمیت دارد، گفت: با بررسی نتایج این پروژه باید برنامه ای برای جبران کمبودها و نکاتی که مربوط به ما می شود داشته باشیم.

وی با اشاره به این که غالب کار کمیته امداد اجتماعی و فرهنگی است، گفت: کمیته امداد را به عنوان صندوق صدقه می شناختند در حالی که سال هاست که نقش کمیته امداد تغییر کرده است و در حکم انتصابی که رهبر معظم انقلاب به رییس کمیته امداد داده اند بر توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات بسیار تاکید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان قم با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)