مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-02سياسي

نشست تخصصی رسالت دانشگاهیان در ارتباط با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد میمه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد میمه و بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان نشست تخصصی رسالت دانشگاهیان در ارتباط با دفاع مقدس را با حضور .

- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: دفاع مقدس مظهر معنویت و شجاعت است و آثار 2 فعل ما می توانیم و مقاومت را اثبات کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد میمه و بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان اصفهان نشست تخصصی رسالت دانشگاهیان در ارتباط با دفاع مقدس را با حضور سرهنگ محمد رضایی مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان در دانشگاه آزاد واحد میمه برگزار کرد.

محمد رضایی در این نشست با اشاره به اینکه دفاع مقدس جزء لاینفک تاریخ کشور عزیزمان است و دستاورد ها و آثار آن را می توان در موضوعات مختلف اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و سیاسی مشاهده کرد افزود: الان یکی از وظایف اصلی دانشگاه ها پرورش و تربیت نیرو های همتراز انقلاب است.

چهل و سه سال پیش در این ایام یک حادثه ای در دنیا اتفاق افتاد که تکمیل کننده حادثه دو سال قبلش بود؛ 22 بهمن 57 انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی رسالت دانشگاهیان در ارتباط با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد میمه برگزار شد

نشست تخصصی رسالت دانشگاهیان در ارتباط با دفاع مقدس در دانشگاه آزاد میمه برگزار شد