مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-14پزشكي

احصای اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه «تعامل با جامعه»


مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی سامانه «تعامل با جامعه» به منظور شناسایی و احصا اولویت های پژوهشی حوزه سلامت و ارتباط دو سویه با پژوهشگران خبر داد.

- احصای اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه تعامل با جامعه ایسنا/فارس مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی سامانه تعامل با جامعه به منظور شناسایی و احصا اولویت های پژوهشی حوزه سلامت و ارتباط دو سویه با پژوهشگران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین مولوی امروز، 22 مهرماه در دومین نشست بررسی اولویت های پژوهشی حوزه سلامت استان فارس گفت: سامانه ای با عنوان تعامل با جامعه در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه طراحی شده است که هم اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی و هم مشخصات پژوهشگران دانشگاه در آن ثبت و قابل مشاهده می شود و امکان ارتباط دو سویه سازمان ها و پژوهشگران را برقرار می کند.

وی تصریح کرد: اولویت های پژوهشی دانشگاهی و سازمانی مرتبط با سلامت ارائه شده، با سنجه های مشخصی به صورت مقدماتی ارزیابی، امتیازدهی و در پایان تعدادی از آن ها برگزیده می شود.

مولوی با بیان این که اولویت های پژوهشی برگزیده شده، برای بررسی و تصمیم گیری نهایی، به کارگروه آموزش، پژوهش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه «تعامل با جامعه»

احصای اولویت های پژوهشی حوزه سلامت فارس در سامانه «تعامل با جامعه»