مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 06:002023-09-26سياسي

اندیشه های علامه حسن زاده آملی برگرفته از اسلام ناب بود


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اندیشه های علامه حسن زاده آملی برگرفته از اسلام ناب محمدی بود، گفت: یکی از ویژگی های بارز ایشان ولایت پذیری و اطاعت از ولایت فقیه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آیت الله علی معلمی شب گذشته در آیین دومین سالگرد ارتحال علامه ذوالفنون آیت الله حسن حسن زاده آملی در آستان امامزاده ابراهیم(ع)، اظهار کرد: آمل شهر فقاهت، علم، اندیشه، تدبر و سیاست است که چهره های علمی و فقهی زیادی از این شهرستان در جهان اسلام زبانزد و شاخص هستند.

وی در مورد شخصیت وارسته علمی، اجتماعی و عرفانی سالک توحیدی و عالم ربانی همانند علامه حسن زاده آملی، افزود: معظم له از شخصیت های بارز و بزرگ علمی و عرفانی بودند که در رشته های مختلف علمی همانند ریاضیات، نجوم، ادبیات، علوم غریبه، هیئت، طب اسلامی و دیگر علوم تبحر خاص داشتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران با بیان اینکه حضرت علامه حسن زاده آملی اساتید بزرگ، علمای وارسته و مراجع تقلید زیادی را به خود دید، تصریح کرد: شخصیت های بی نظیر همانند علامه دهر نه تنها برای شهرستان آمل و استان مازندران بلکه برای جهان اسلام افتخار بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های علامه حسن زاده آملی برگرفته از اسلام ناب بود

اندیشه های علامه حسن زاده آملی برگرفته از اسلام ناب بود