مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-16سياسي

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار


تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت حجت الاسلام حاج سیدجعفر ماهرخسار، خادم باسابقه بارگاه امام هشتم علیه السلام و پیرغلام و مرثیه سرای اهل بیت علیهم السلام را تسلیت گفت.

- متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت حجت الاسلام حاج سیدجعفر ماهرخسار، خادم باسابقه بارگاه امام هشتم علیه السلام، پیرغلام و مرثیه سرای اهل بیت علیهم السلام موجب تأثر شد.

آن مرحوم تمام عمر خویش را صرف هنر عالمانه مداحی و ستایشگری فضایل و مناقب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کرد و سال ها در جوار مطهر حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء به خدمتگزاری زائران و مهمانان این امام رئوف اهتمام ورزید و با نوای دلنشین خود، لحظاتی معنوی برای اظهار ارادت خالصانه زائران بارگاه قدس رضوی به خاندان عصمت و طهارت فراهم آورد.

اینجانب درجوارمضجع شریف و نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثناء، فقدان این خادم با اخلاص اهل بیت(ع) را به جامعه مداحان، خانواده بزرگ خدمت در آستان قدس رضوی، عموم علاقه مندان و بویژه خانواده معزز، تسلیت می گویم و از خداوند متعال رحمت واسعه و آرامش ابدی برای آن مرحوم و صبر و بردباری بازماندگان محترم را مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت درگذشت حاج سیدجعفر ماهرخسار